tiistai 22. joulukuuta 2015

Ihanaa joulunaikaa

On aika toivottaa kaikille ihania joulunpyhiä! Täällä on kovasti jo touhuttu joulun juttuja. Tänään toimme kuusen sisään ja koristelimme, tämä kyllä nostattaa joulunhenkeä. Muuten en kauheasti nostata paineita joulusta, olen suosiolla antanut M:lle vastuuhommia ja yritän ottaa rauhallisesti ;) Meille tulee veljeni tyttöystävänsä kanssa, joten tiedossa on aikuisten joulu. 

Nyt kun raskaus vetelee viimeistä kuukautta, niin olo alkaa olemaan hankala ja aika valmis. Lähinnä ongelmana on unettomuus. Vaikka menisin mihin aikaan nukkumaan, niin herään neljän-viiden aikaan ja sen jälkeen ei tule enää unta! Sitten päivät menevätkin kuin sumussa ja luultavasti sen vuoksi minulla on ollut jonkun verran supistelujakin. Nyt olen onneksi keksinyt avun tuohon aamuyön unettomuuteen: luen vauvalehtiä ;) Niitä lukiessa alkaa nopsaa väsyttämään ja uni tuleekin tunnin-parin sisällä. Tosin nyt viimeiset kaksi yötä olen nukkunut kunnolla ja taas on virtaa! Harmi kun ystäväni oli juuri viikonloppuna täällä käymässä, kun uniongelmat olivat pahimmillaan, niin minä en pystynyt oikein tekemään mitään täydellä teholla päivisin. Olen onneksi pystynyt kuitenkin käymään vielä koiran kanssa lenkillä. 

Tuleva synnyttäminen alkaa jo vähän jännittämään. Tosin alan olemaan pikkuhiljaa valmis siihenkin koitokseen, kunhan nyt vielä tammikuuhun saisin aikaa. Kovasti kyllä jo pikkuista odotetaan, kaikki alkaa olemaan valmista (paitsi synnärilaukku on edelleen pakkaamatta...). 

Näiden kuvien kera toivotan kaikille blogini lukijoille ihanaa joulunaikaa, rentoutukaa ja nauttikaa vapaista ja toisistanne! Palataan asiaan sitten pyhien jälkeen ;) 

Tällaisen pöytäkoristeen väsäsin




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti